Ceyyllan @mer_mer aynen videoları var görünce daha rahat anlaşılabilir, 5 numara beslenme sondası kullanıyorum ben gittigidiyor gibi sitelerde satılıyo medikalcilerde bulamadım, içini temizlemek için küçük bir şırınga bir de ucuzundan bi biberon alabilirsiniz çünkü sondanın geçmesi için emziğini biraz kesmek gerekiyor, her beslenmeden sonra sondaya kaynar su basıyorum ben şırıngayla, Sondanın bir ucu biberonda plastik olan kısım diğer ucu memenizde olacak şöyle önce bebeğe memeyi tutturup sonra ağzının kenarından tıkıştırabilirsiniz yada memenizle beraber tutturabilirsiniz sondanın ucu memenizi çok geçmesin bide ilk zamanlar için bant kullanabilirsiniz alışana kadar çünkü çocuk çektikçe sonda içeri gidebiliyo sonra alışınca banta da gerek kalmayacak elinizle tutabilirsiniz ve çocuk emdikçe mama yada anne sütü memeden geliyomuş gibi oluyo , zamanla alışıyosunuz bikaç gün belki zor gelir sonra çok kolaylaşıyo.