Her iki doğumunda da sütüm geç geldi ve bebeğine iki saatte bir boş ta olsa emzirdim, 2 - 2,5 litre su içtim, eşim her iki doğumdan sonra humana çayı aldı sabah akşam içirdi ve bol dere otu yedim her ikisinde de aynı şeyleri yaptım birde sık sık az az yemek yedim iki bebeğimde de sonrasında bol bol sütüm geldi. Zaten önce sarı sıvı bir su geliyor foşur fışur süt beklemeyin :)