Fatmaa 47 gunluk bebegim var. 3 gundur buyuk tuvaletini yapmiyor yasayan var mi? Bebwgim anne sutu+mama yiyor. Doktora goturdum diktor ayina gore 500 gr zayif dedi. Tuvaletini yapmamasi normal dedi bana sacma geldi.hep zayifti ayina gore hep yapardi.
16102018 Bir çok posta cevap yazdım kendim de açtım bu konu hakkında bugün 6. Günüydü 2 ay 14 günlük bebeğim var anne sütü alıyor arada mama veriyordum her seferinde 4. Günde müdahale ederdim bu sefer inat ettim bekliycem diye zaten 10 gün normalmiş anne sütü alanlar için bi rahatsızlığı yoksa bekleyin derim bugün oğlum çok şükür kendi kendine yaptı tek yaptığım her seferinde masaj yaptım bisiklet hareketi falan dün zeytinyağı vermiştim bi çay kaşığı bundan sonra uyarma falan yapmıycam demek ki yapabiliyorlar kendileri