pilavustutavuk aaaa ben yanlış yapıyormuşum o zaman pamukla silip kuruması içim bırakıyordum. tutmuyordum pamugu orada. bundan sonra öyle yapayım. sormayın çiş yaptı yapacak diye köşe kapmaca oynuyoruz. poposunu baya bi ayırdığında gördü, aletle bakmadı. elimden geldiğince kremi içine sürmeye çalışıyorum ama içinde de varmıdır ki? Doktorun ayırdığı gibi poposunu ayırıp sürüyorum ben de