160119 kubra_s Ben kullanıyorum kalıplar bı tik daha küçük diğer bezlere göre. Şahsen memnunum ama her şey gibi bunda da var beğenen beğenmeyen. Deneyip karar vermek lazım
Gizemensar kubra_s ben 3 ay kullandım memnundum ama bacaklarını hep sıktı büyüğünü aldim oda sıktı canbebeye geçtim cok memnunum yumusacik
Sinem2 kubra_s bezini bilmiyorum ama ıslak mendilini hiç beğenmedim çok fazla kokulu ve islak. Mendili de incecik. O yüzden bezini de hiç denemeye kalkmadim
kubra_s Sinem2 evet ıslak mendilini aldım berbat ötesii aşırı kokuyor ve dedigin gibi ıslak mendil demeye bin şahit lazım
Ates_mami kubra_s 3 yaşında kolay kolay pişik olmayan oğlum pişik oldu. Tek bir bezle. Naylon sert kalitesiz dandirik bişey. Şahsen ben hiç beğenmedim. 1 tane kullandım 2. Şansı bile vermeden çöpe