Neslikara
48 günlükken sünnet oldu oğlum çok şükür sorunsuz ağrısız sızısız atlattık ama pipisinin alt kısmında şiş gibi et yığılması gibi fazlalık var dikişin bitti yer sizinde öylemi büyüdükçe kendine gelir düzelir dediler doktorumuz dahil ama içim rahat değil kalır mı diye😢