Carpediem Doktorumuz bu testi yaptırmamızı istedi, çok detaylı bilgi vermedi. Kakalı bezimi hastaneye götürmek gerekiyor, bir de kısa sürede ulaştırmak gerekiyormuş hastaneye. Yaptıran var mı, neye dikkat etmek gerekir?
Sanemikom Carpediem ben birkaç kez yaptırdım ama bez ile kabul etmediler. Steril bir kaba koyup götürüyordum. Yarım saat içinde goturmenız gerek.
cerengc Carpediem kızlar ben bugün yaptırdım çocuğuma.Hastanede yapıldı bezi altında kaldı esnettik biraz.Emzirdim sonrasında kakasını yapar yapmaz kaşıklı bir tüp veriyorlar koyuyorsunuz hemen tüpün içine dışkıyı.Ne olur olmaz burada yapmazsa evde yaptırıp ne kadar süreyle getirmem lazım dediğimde 40 dakika dediler bana.
Esraabrklu Carpediem bizde tüp verildi bana ve dışkıyı oraya koyup labaratuvar a götürdük yarım saati gecmesin dedi.bezi ters bağla öyle yapsin bez emmesin kakayı dedi..öyle yaptım..sonuç erken çıkıyor zaten.bizde bişey çıkmadı
EmineA Ben kendim farkedip doktora söyledim yeşilimsi ve mukusluydu doktorda kaka tatlili istedi yarım saat içinde yaptırılıp götürülmesi gerekiyormuş Bana yakın bir hastane vardı orada yaptırdım sonra kendi doktoruna götürdüm biraz uzak çünkü mikrop çıkmıştı az miktarda şurup verdi birde damla vermişti
Carpediem EmineA benimde kızmın kakasında mukus var. Tahlil sonucu hemen çıkıyor mu, bir de bezimi götürüyoruz hastaneye
EmineA Carpediem evet canım bezi görürüyorsun ama yarım içinde yapmaları gerek, sonuçta 15 dk çıkıyor canım
cerengc EmineA bana sonuç için 3 gün demişlerdi acaba dışkıda bakılan farklı şeyler mi süreyi uzatıyor??
EmineA cerengc bilmiyorum ki canım şimdi gaita testine baktım neden yapılıyor diye aynı kakadaki Mikrop için yapılıyor muş ama sonuçta benim yaptırdığım testkaka da bir şey var mı diye bakıldı 15 20 dakikada aldık biz sonucunu bilemedim yani 🤔🤔
cerengc Carpediem bizimki hiç uyumuyor nerdeyse bir sıkıntısı olabileceğini düşündü ve ayrıca genel tetkik için yaptırdı tahlilleri
EmineA Carpediem eşimi arayıp sordum şimdi ya 40 yada 80 tl idi tam hatırlamıyorum dedi 2 hafta oldu yapalı biz
Ynca58 Ayaz_alaz ya az yapar emer falan diye ters bağla dedi doktor ters bağlayınca da çişi emmiyo bez taşıyo