10 aylık bır kızım var alerjısı var emzırdım ama dıyetle oldu cogu şeyı tuketmedım artık bende kotu oluyorum baktım 29 yaşındayım 2.cocuk istiyoruz ama adet olmadım hala
Hamıle kalabılır mıyım?
2.sorum da ılıskıden kaç gun sonra gozukur hamıle kalsak?