Sevdadeniz Benim detaylı taramadan beri hep fazla çıktı. Doktor karbonhidrat ve şekeri azalt kilo almamaya bak. Erken doğum riski olur kese sudan ağıtlaştıkça aşağı inip patlarmış sanırım öyle dedi. Ama şükür sorun yaşamadım bir ara hafif kanamam oldu, geçti. 38in bitimine kadar hatta normaldi ama sonra başka sorunlardan sezertan oldum. Birşey olmuyo korkma ama her ihtimale karşı ağır işler yapma yediklerine dikkat et. Kızımda çok şükür sağlıklı.