Deletedmom812 7 aylık olduğundan beri hiçbir şeyi blender yapmadım. Önce tatlı çatalı ile ezerken sonra yemek çatalı sonra onu da bıraktım. En fazla yedirirken kaşığı ile bölüyorum ya da parça halinde veriyorum. Şu an 9 buçuk aylık. Pankek, krep, omlet, makarna gibi sert şeyleri kendisi yiyebiliyor. Ama kendisi yemesi için asla teşvik etmedim. Çok blw yanlısı değilim aslında. Muhallebi kıvamlı hiçbir şeyi kendisine bırakmıyorum.
Annelerin korkup pütürlü gıdaya geç başlamasının temellendirdiğini düşünüyorum bu sorunu. Annem ve eşim boğulacağını düşünüyordu hep oğlumun ama ben hep denedim 🤷♀️