Merhaba kızlar kzım 4 aylık Ve besine alerjisi var sadece anne sütüyle besleniyor ve ben de diyet uyguluyorum pazartesi doktora gittik kontrole kızımın kilosu yeterli olmadığı için ek Gıdaya geçmemi söyledi Ve alerji maması verdi muhallebilerine katmak için.. bu aylık bebeklere muhallebi dışında başka ne verebilirim yoksa sadece muhallebi ve anne sütü yeterli mi ?