Dual Lumea kullanıyorum 2bin civarıydı aldığımda ben memnunum ağdada bile iki gün sonra kıllar görünür hale geliyordu ve çok tüylü bi yapım var. İlk uygulamadan sonra bile çıkanlar dokununca döküldü kıllarda %70-80 azalma var ve en az 5-6 kat daha geç çıkıyor. Tabi ıpl in mantığı lazer gibi değil modern ağda gibi. 3-4 ay diyelim yapmadığınızda kıl köklerini aynı uzunlukta sabitlemek için baştaki uygulama sıklığına dönmek gerekiyor. Kış köklerini uyutuyor daha doğrusu. İlk 4 uygulama 2 hafta arayla yapılıyor öncesinde jiletleyip sonra atış yapıyorsunuz zaten telefona indirilen seansları hatırlatan uygulaması da var. 4 uygulamadan sonra rotüşlara geçiliyor ortalama 6 haftada birde onu yapıyorsunuz. Ben en son 4.uygulamamı yaptım iki haftanoldu hala kıl yok vs yok. Sadece arada atım yaparken atlanılan tek tük bi kaç kıl var