Merhabalar hanımlar tansiyon düşüklüğünden dolayı sezaryen oldum ama o gündür beri ara ara kollarımda uyuşma baş dönmesi ve bazen dilim ağırlaşıyor geçen gün ağrısından duramadim damarlarım çekiliyor gibi oluyor kardiyoloji norolojiye göründüm sıkıntı yok dediler sizce neden olabilir yaşayan varmı aranızda