Kızlar 20 günlük sezeryanlıyım dikis yerimi her gün silerdim nasil oldu bilmiyorum ama bugün iltihap kapmış sanki dikişin ortası. Doktoruma gittim hemen açılma olsa kanar henüz öyle bi durum yok rif veya batikon sür kuru tut dedi simdi rif sürdükten sonra bez koydum doğru mu sizce açık mı tutmalıyım yoksa??