attbianne 2 çeşit var canım aptamil Ar ve Bebelac Gold Ar evolvianinki üretimi durduruldu diye biliyorum eskiden kalanlar varsa vardır biz Bebelac gold kullandık bı kaç ay iyi gelmişti gavisconda kullandım yatışına beslenme düzenine dikkat etmiştim düzeldi