TgbasultAn şöyle csnım. Gazı çıkıyordu, kakasını yapıyordu bu başka. Ama gece sbaha kadar ıkınıyordu. E şimdi niye ıkınmıyor? Gün içinde ıkınarak gazını da çıkarıyor, kakasını da yapıyor. Bitti. Sabaha kadar ıkınmak da ne. Uykusu bölünüyordu. İlacı kesdim rahatladı valla