Esilanur Bliss mars hamak beşik kullananlar varmı ben yeni sipariş verdm de nasıl memnunmusunuz civilden aldım
Hndylmz Esilanur açıkcası ben çok memnun kalmadım bebek havada kaldı içine çökük değildi geri iade ettim
Ahtc Esilanur ben hamak beşik kullanıyorum ama civil den değil netten almıştım aynı tarz büyük ihtimal hamak beşiği daha çok sevdi bebeğim kurtarıcı oldu diyebilirim park beşiği i topladım biraz büyüyene kdr bunda idare edicem 2.5 aydır kullanıyorum bebeğim 4 buçuk aylık olcak başta alsaymışım keşke alınca biraz olsun uyku problemine yardımcı oldu 👍
Mommy_ Esilanur Ben bebeğim 20 günlükken aldım 7,5 aylık olana kadar yattı. Çok memnundum. İçindeki pedi çıkarıp kullandım öyle daha rahat oldu.
Mom4775 Esilanur Bliss çukur değil ben aldığım gibi geri yolladım. Svava aldım onun yerine parası son kurusuna kadar helal olsun
Ahtc Esilanur Benmkide 3 ay öyleydi geçti çok şükür canım Allah sabir versin geçicek mrk etme birde aksine bizim aldığımız beşik fazla çukur gördüğün gibi boynu katlanıp rahatsız olmasın diye alta battaniyesini koydum azcık yükseltmek için her model bir değil demekki çok çukur değilse değiştir istersen hareketlenince içinden düşebilir çukur olması daha iyi
Funda16 Esilanur ben kullanıyorum hamak değil ama bliss merkür diye geçiyor benimki çok memnunum ama içinde reflü yatağıyla kullanıyorum yatak olmayınca çocuk sallanırken çok sarsılıyor küçük olduğu için aldım ben dubleks evde gündüz aşağıda gece yukarıda taşıması kolay
Orgucuanne Ahtc bir arkadas mars modelinin ayaklari bebek büyüdükçe havalaniyormus galiba yazmış. .oldu mu öyle bir sıkıntı sizde..
Neslihannn_ Ben de bliss hamak kullanıyorum, bana hatta baya çukur geldi, şu an altına yorgan katlayıp koydum, büyüyünce alayım dedim, çünkü baya içinde kayboldu, bebeğim kolik. Bi tek böyle rahatlayabildi çok şükür memnunuz
Neslihannn_ Ama bizimki mars değil çocuk ağırlaşınca sallanırken ayakları havalanıyor diye okudum o yüzden kalın ayaklisini aldım
Neslihannn_ Esilanur inşallah 🙏 bizimki şimdi o kadar alıştı ki yanımızda götürüyoruz anneanneye babaanneye, dediğim gibi bi de bliss metal standli hamak diye bakabilirsiniz ben ayakları havalanıyormuş diye korktum mars tan
Ahtc Esilanur Geçer geçer az kaldı sonra bu küçük zamanları özlüyor insan 🤗 valla mars mı ne ben unuttum şmdi modelini ama öyle ayakları fln havalanma dedikleri nedir bizde öyle bişe olmadı halı üstünde sallandıkça sağa sola kayıyo ama oda çok hızlı sallayınca oluyo tutarak sallıyorum ben hızlı sallamıyorum fazla zaten gece de dürtüveriyom iki sallanıp geri yatıyo sadece tek sıkıntısı ipleri tutan demir bi süre sonra yalama oluyo sallamaktan oraya eşim makine yağı sürdü geçti yani şimdiden hayırlı olsun 😘