Ylcnbsr Geçmiş olsun benim oğlumun da yanaklarında vardı çok şükür geçti. egzama olan bölgelere sabun şampuan kullanmadık sadece su ile yıkadık. bioderma atoderm nemlendirici krem ile sürekli nemlendirdik. Çok kızardığı zaman ise bepanthol sensiderm kullandık. İnşallah en kısa sürede sizinde geçer