nyac bebeğim iki aylık yüzünde döküntülerle başladı doktora gittik çok endişeliydim doktor Endişelenecek bir durum olmadığını cildinin hassas kuru alerjik bir cilt olduğunu söyledi ama korkulacak bir şey yok dedi kaka sında kan olmadığı sürece diyet vs önermiyoruz dedi bakım ürünlerimizi değiştirdik ve geçti bu sıcaklarda 1. 2gün önceisilik oldu sonra gene kızarıklıklar başladı özellikle eklem yerlerinde bu sefer yüzünde bir şey olmadı eklem yerlerinde göbek ve sırtında böyle denizde yanmış ve deri soyulması gibi iki üç gündür ne yedim diye düşünüp bulmaya çalışıyorum olmazsa tekrar gideceğiz doktora artık😔