Esrakaraca Sadece acıkınca ağlıyor veya emzırırkenn daralırsa aglıyor genelde uyuyor 35 haftalık dogdu suan 38 haftasının içinde normal mi komsum geldi sürekli uyuypr falan dedi sarılıgı atlattı sarılıktandır dıyenn olursa
BoncukAnnesi Esrakaraca canım erken doğan bebeklerde oluyor diye duymuştum gününü tamamlayana kadar hep uyur demişlerdi ama doğruluk payını bilmiyorum
Limonkizvera Esrakaraca kuzum bebek bu heo uyur buydukce azalr uykulari ama sarilik benm bildigim tekrar edebilen birsey yani 40 gunluge 2 aya kadar drvam eden var sen yine de bol bol emzr en qz 2 saatte bir. Uyuyarak buyur yenidoganlar. Hayirla buyut insaallah❣
Mirage91 Esrakaraca 40ına kadar hep uyuyacak sonra zaten uyumayacak tadını çıkarın daha ne olsun. Valla şimdi hiç boş vaktim olmuyor şöyle bacağımı uzatıp keyif yapmak istiyorum