Asilinnnannesi ben sap simplex kulalndım bizde işe yaramadı. Sonra toz siyah yapma bir ilaç ezcaneden alıyoruz o çok işe yaradı ve biogia da kullanıyoruz allaha sukur iyiyiz 🥰hatta büyüyoruz o siyah toz olan ilacı çook sıkısırda veriyorum .9 gündür sadece probiyotik olan biogia veriyorum 5 damla hergün sabah erken vakitinde🌸 zaman geçtikce kolaylasıyor 🥰gerci 3.ayımızı bitirdik simdide keşif etmek merak duygusu var sırt üstü yatmak istemiyor hep gezicek bakıcak edicek 🙈rabbim korusun yavrularımızı şükürler olsun🌸♥️