Eboraykoglu Hanimlar merhaba 2015 de bi haber cikmisti her yenidogana bir cegrek altin diye nerden nasil basvurulur? Kiminizin bundan haberi var veya kimler basvurup alabildi? Bana yardimci olurmusunuz 😘😘😘
Deletedmom318 Eboraykoglu İlk defa sizden duydum 🤷🏼♀️ 2015 te denmiş. Bence çoktan kalkmıştır çeyrek olmuş kaç para 😂
Mom104 Eboraykoglu yakın akrabalar torunlarına yeğenlerine altın takmıyorken devlet takacak öylemi ilahi siz 😅😅😅 2015 de altın 200 ₺ suanda 600 akıl var mantık var 😅🙈
BKumsal Eboraykoglu Benim eltim benim için belediyeye başvurdu. Yenidoğan kolisi hazırlayıp getirdiler. Altını bilmiyorum..
Kuzey-41 Eboraykoglu hiç duymadım vardiysada kalkmistir o onun yerine cocuk parasi süt parasi veriliyor
Sim-ay Eboraykoglu o dediğiniz ilk çocuğa 300 TL. 2. Çocuğa 400 TL olan doğum yardımı.o zamanlar çeyrek altın vericez diyorlardı sonra değiştirdiler paraya çevirdiler.2015 doğumlu oğlum var oradan biliyorum.sosyal hizmet binasına gidip form dolduracaksınız
Eboraykoglu Sim-ay cok tesekur ederim bilginiz icin. Hernekadar cogu kisi dalga gecer gibi yazmis olsa da size tesekur ederim ❤️