ElifEslem 4 aylık bebek neden bişe yemez ya çıldırıcam kızlar mene zaten düzgün emmiyordu ek mama veriyodum ya zaten öyle çok yiyen bi bebek değil 2 gündür memeyi geçtim biberonla bile içmiyor kafayı yicem bezi 1 tane çişli oda dolu değil 😔😔😔😔
Liman ElifEslem canım neredeyse tüm bebeklerde 4 ay atağı oluyor ve gerçekten çok sorunlu geçiyor ama sonra tamamen düzeliyor benim de bebeğim öyleydi neler çektim bu ataklar ara ara geliyor maalesef sabırlı ol farklı yerlerde içirmeyi dene farklı biberonlara ama sabırlı ol burada öyle çok gördüm ki 4 ay atağı ile ilgili iştahsızlık uyku problemi hepsi geçici 🖐🏻🙂rabbim kolaylık versin
Liman ElifEslem mesela ben şuan 7 ay atağını çekiyorım dişleri kaşınıyor deli gibi uykusu geliyor uyumak istemiyor ağzını kirliypr yemek yedirtmiyorum bazen oturup sinirden ağlıyorum ama biliyorum ki onlarda büyücek uyuyacak kendi yemeklerini kendileri yipcek şuan bize muhtaçlar mecburuz sabırlı olmaya biz anneyiz 🙂
ElifEslem Liman bu sıcaklarda vücudu sıvısz kalcak diye çok üzülüyom yaa bn mi düzgün bakamoyom artık sabır felan kalmadı bende 😔😔
Liman ElifEslem su verebilirsin havalar iyice ısındı çay kaşığıyla yada sevdiği bir biberon ile ver su bişey olmaz susuz kalmasından iyidir ahhhh ana olmak ne kadar fedakarlık emek isteyen birşeymiş bunu herkes yaşıyor ama üzülme İnan bana geçiyor sadece içirmeyin bir sürü yolu var ben telefondan molfix reklamları var bebek için onları açıyordum içiyordu açmadığım zaman asla içmiyordu dene sende belki işe yarar
Liman ElifEslem olabilir canım zaten o ayda başlıyor damakları kaşınmaya mama veriyorsan mamasını daha ılık ver herzamankinden daha soğuk olsun bende işe yaramıştı doktor söylemişti diş etleri hassaslaştığı için ılıkta içmek istemiyorlarmış
ElifEslem Liman tamam canım denerim aslında ben memeye döndürmek istiyordum ama şuan memeyi değil biberonu bile içmeidiği için bıracak galba memeyi
Liman ElifEslem uykudayken memeyi verebilirsiniz o zaman alıyorlar rica ederim memeden vazgeçmeyin umarım herşey çok kolay geçer Allah’a emanet olun