Aslancikk iklima_1234 ben kullandım fayda görmedim..ama farklı bir marka almisdim tamamen dogaldi ismini unuttum..o bende çok güzel süt tspti
Aslancikk iklima_1234 bebeğim dört buçuk aylık su anda..ilk doğduğu zaman bestlak kullandım faydası olmayınca doğal olanı aldım ama ismini hatırlamıyorum canim bir kere aldım bitince gerek görmedim..yüz TL di fiyati
Giraysmom20 iklima_1234 bilmiyorum ben çok faydasını gördüm ama yanında düzenli olarak taze soğan dereotu ve hurma tüketiyorum tek başına damladan medet ummamak gerekir oda bitki özütü sonuçta