Fatma--- mutlaks maske takın ve ellerinizi bol bol yıkayın. Hatta eczaneden dezenfektan alabilirsiniz. Ben yanıma koyuyorum emzirirken hemen sıkıyorum iyi oluyor, grip oldum da:( sizi korkutmayayım ama eşimin yiğeni uçuk virüsü yüzünden felçli. İhmal etmeyin maske bol bol alın ve sık sık değiştirin. Siz yapacağınızı yapın da Allah a emanet minnoş. Dikkat ederseniz bişey olmaz Allah ın izniyle