Aç mı
2 gündür kaka yapmadı
aşı vuruldu ( aşı dan önce de böyleydi)
enfeksiyon mu tekrarladı idrarı kokuyo azıcık
ben yalnız büyütüyorum bebeğimi hiç kaliteli uyumuyor sürekli uyanıyor memede uyuyor az mı yiyior düzenli bir saati yok uyku için.
ne yapacm bilmiyorum lütfen tecrübelerinizi paylaşın çok mutsuzum.