Gulsahhhh Sabah Sağlık ocağında bebeğimden topuk kanı aldılar ama ayak ucu şişti ve morardı nasıl geçer kaç günde geçer başına böyle bi olay gelen var mı hastaneye götürmelimiyim gördükçe içim eriyor ya
Hilaliahmer Gulsahhhh bebeğiniz aç ise muhtemelen kan hızlı gelmemiştir ve sağmak zorunda kalmışlardır. Bebeğiniz daha yenidoğan ve cildi çok hassas o yüzden normal. Birkaç güne toparlar inşallah korkmayın.
TwinsmomDA Gulsahhhh neden götüresin o kadarcık şeyden. zaten acısını hissetmiyordur bişey olmaz.. her gün kaç bebenin kanını alıyorlar..
ilknurgoksu Geçmiş olsun üstte kalsın bilgim yok maalesef ama 1 kere mi aldılar yoksa alamayıp bir kaç kere mi denediler ?
Gulsahhhh ilknurgoksu bir kaç yerden iğneyi batırdı devamlı sıktı topuk kısmına dokundugumda bariz bi şekilde ayağından topugunu doğru çukur var resmen nasıl sıktıysa çok şişti ve morardı krem sürdüm biraz normalde de bu saatlerde hep güzelce uyur bugün huysuz
Gulsahhhh Hilaliahmer inşallah sabahtan beri içim içimi yiyor durmadan bakıyorum biraz inmişmi iyileşmiş mi diye ama daha kötü oluyorum
Gulsahhhh TwinsmomDA ilk doğduğun da hastane de aldılar ama o morarmamıştı bu çok fazla morardı diye bu kadar dert ettim kendime