Minnakkk Mom107 yorumları okudukça tam da bunu yazmak ıstedım ağzınıza sağlık 👏🏻👏🏻 Nazara ınanıyorsunuz madem nıye koyuyorsunuz o fotoğrafı yazıktır gunahtır kımın ne gözle baktığını bılemezsın. Benım kızım doğduğu günden Berı başını tutuyor dımdık gözler açık bı mısafır gelsın eve sadece beş dk yanlarında duruyor sonra odasında bırı bakıyor o bıle yetıyor bıdaha ağlamasını dındıremıyoruz yazıktır gunahtır
Esmademir Kirpi yavrusunu pamuğum diye severmiş🙄 herkesin bebeği var sosyal medya bebek dolu hem de maşallah biblo gibi girin just baby sayfasına kaç tanesine nazar değmiştir acaba 😂 40ından önce paylaşmam ama bir kaç aylık olunca çok rahat paylasırım
Glitter Yekta42 yok artik fotograftan nazar mi degermis? Bebek sizin huzursuzlugunuzu ve endisenizi seziyor
Minnakkk Bide şöylelerı var paylaşıyor ama yüzü saklı 😀😀 aynı seye benzıyor cok özür dılıyorum annem göster ama elletme dedı muhabbetıne 🤪🤪 cok sınır bozucu madem hıc paylaşma arkadaş ama bız begenılmeye o kadar alışmışız kı benım bebegım var ıste bu dıye herkese göstermek ıstıyoruz
Kuzununannesi Minnakkk elbise reklamı yapıyor onlar 😀😀😀 yüzde emoji var Allah muhafaza ya elbiseye de nazar değerse
Zuhalnehir Yekta42 bizde 3 ayı geçtik bende atmadım korktuğum için. Şuan için de atmayı düşünmüyorum. Rabbim bebeklerimizi korusun inşallah 🤲🏽
Htcomerasafyuce Yekta42 ben ellerini ayaklarini falan atıyorum ama yzuunu atmadım 3. Ayin içindeyiz en azindan bi yasına kadr falan atmayı düşünmüyorum eve gelen birisinin bile nazari degebiliyor hele bide internette iyi dusuneni var kötü düşüneni var rabbm nazarlardan korusun kuzularımızı bol bol oku nazar olabilir
meruz Sosyal medyada beğenilme ve kendini etrafa göstermeden vazgeçemediğimiz için nazara ne kadar inansakta koymadan edemiyoruz. Madem nazar değecek korkusu var neden 40 ı çıksın 3 ayı geçsin 6 aylık olsun diye bekliyoruz. Hiç koymayız olur biter. Hele koyup çocuğun yüzüne emoji yapıştırmak.. Bende nazara inanıyorum ama eyvah foto koydum nazar değdi gibi endişe duymak yersiz gibi geliyor. çocuğun dışarı çıkmasını, hayata katılmasını tabiki engellememeliyiz bunun kaçarı yok ama sosyal medya annelerin elinde değil mi? Çok tombik çok güzel bir bebekse ve ya nazar değer diyosak koymamak çözümdür ama başkalarıda görsün ne tombik ne güzel bebeği var düşüncesi işte herşey burada bitiyor bence😌 Lafım sadece burdakilere değil zamanında bende yaptığım için genel bir eleştiriydi hanımlar ve gerçek bence böyle😊
fatima Yekta42 nazar evet var canım.. insanlar maalesef Maşallah demiyor. bende daha koymadım. düşünmüyorum da.. birde bebeğin okudukça esniyorsa nazar almıştır bol bol oku canım.. Rabbim saklasın meleklerimizi
Mom107 Sarelim Ya atın atın biliy dediğimiz yokta bu kadar deşifre etmenin anlamıda yok kötü bişiy söylemiyorum sadece madem bu kadar sakınıyorsunuz o zaman paylaşmayacaksınız kimin ne niyetle baktığını bilemezsiniz ortalık pedofili manyaklarıyla dolu
Cansuu1 Bu sosyal Medyadaki nazar Olayi bana hep sacma gelmistir. Mantigim kabul etmiyor. Nazara inancim elbette var ama illa foto atmakla olcak bisey degil. Nazardan korumak icin evden disari cikma-evine kimseyi alma- birinin birine bile bebeginden bahsetmemesi lazim. En kotusu bi de en cok nazar annenin nazariymis. Foto koymakla olmaz bence insanin dusuncesi iyi olmali. Sen foto koymasanda olurdu
Ercanekininannesi Bende nazara inanırım ama fesat insanlardan gelceğini düşünüyorum. Ben 20günlülten beri resmini se fotorafınıda koyuyorum maşallah hiç bi şey olmadı. Kötü gözle bakan fesatlanan kadar dua okuyanı da var çok şükür.
Deletedmom04 Yekta42 seni biliyorum şu sürekli resim koyup bebeğinin yüzünü gizleyen 😀😀😀 İnan çok komik oluyorsun birde sana laf söyleyeni kabul etmeyip engelliyorsun ınstagram dan sen bu düşünce bu fikirle asıl milletin bebeğine nazar değdirirsin niye çünkü aklın fikrin gözün düşüncen kötü benim bebeğim çok güzelllll resim koyamam ay senin bebeğin güzelde herkesin ki çirkin yani öyle mi burda denk geldiğim iyi oldu 2 laf daha hak ediyorsun hem milleti ekleyip bebeklerini gör sen nazar et hemde bebeğime nazar değdi he he değdi sen meleksin gören şeyran çocuksun çocuk
Brglbray Fotoğrafta atıyorum video da. Nazar değecek diye düşündükçe değiyor hiç umrumda değil valla çok şükür öyle bir şey de olmadı. Negatif düşündükçe negatifi çekersiniz. 4 aylık oldu oğlum iki üç güne atıyorum
Yekta42 Deletedmom04 kız fesat burada da mı takip ediyorsun 😂boşuna yorma o pis çeneni zaman kaybıSın. Çok mı üzüldün engellendiğine ah yavrum çok zoruna gitmiş