Malesef ikinci kez başıma geldi bir kere ana kucağından düşmüştü. Bu sefer yataktan düştü çok kötüyüm eşim doktora götürmeyelim herşeyi normal diyor ama içim hiç rahat değil. Gittiğimde ağlıyordu hemen aldım kucağıma sakinleştirmeye çalıştım ve emzirdim. Zaten kusan bir bebek çökelek kusar emdikten sonra her zamanki gibi kustu az az 4 5 kere çökelek şeklinde. Ne yapcağm bilmiyorum😔 kontrol ediyorum uyutmuyorum ama hareketleri gülümsemesi herşeyi var normal gözüküyor 😔