ekinb ben 2 ay önce aldırdım hiç acımıyor hatta dokunuldugunu dahi hissetmiyorsunuz merak etmeyin ben de ilk deda dikiş aldıranlardanım 😊 yapıştırmadan daha sağlam olmasını istediği için doktorum dikişi tercih etti şimdi sadece bembeyaz saç teli kadarcık bir iz var yerinde