alidemirsmom Sevgili anneler, 67 günlük bebeğim gece uykularını yatağında uyurken, gündüz uykularını hep kucakta uyumak istiyor. Bu durumu yaşayan var mı? 3.ayın bitmesini beklememi önerenler oldu, beklemelimiyim?
esrakyz Benimde 63 günlük bir bebeğim var ve bu durum son zamanlarda bizde de var. Uyanıkken kucakta durmak istiyor. Uyumak ve yemek dışında huysuzluğu var. Bu bir dönem geçecek diye düşünüyorum inşallah öyledir.
esrakyz alidemirsmom sorma bir kucağımda kızım bir elimde çamaşır asıyorum bırskırsam ağlıyor öyle böyle değil hemde ne yapacağımı şaşırdım