Merhabalar . Bebeğimiz 20 günlük oldu ancak doğumdan sonra çıkarken hadtsneden bize bebeğimizin ayak izini vermediler. Şimdi de biz oglumuzun el ve ayak izini mürekkepli tarzda yapmak istiyoruz hem hatıra kalmasi açısından hem de , ilerde dövme yaptırmayı dusunuyoruz. Siz böyle bir şey yaptiniz mi, bu konuda onerebileceginiz bir ürün falan var mıdır ?