Kizlar nisanda dogum yaptim benimle birlikte dogum yapan ve benden sonra dogum yapan arkdslarimin emzirme paralari yatmis benim henuz yatmadi sgk yı aradim rapor girilmemis dedi hastaneyi aradim hastaneden de buraya gelmeniz lazim dedi sonra telefonda bayanın sesi kesik geldi ve hat dustu herhangi bi evrakla gitmem lazim mi bilginiz varmi ve esim gitse olur mu