iki_prens_annesi Slm hanımlar reklamlarda cok goruyorum ise yarıyomu kullanan veya memnun kalan varmı aramızda
iki_prens_annesi Kızlar dun eczaneye sordum cok memn un kalan varmıs dedi yanma olmasında cok normalmiş fiyatı 150 TL ayrıca emziren kullanamazmıs dedi 😔🤭😀