Mesa33 Kızım 5 ay 24 günlük. Anne sütü alıyor ama sağıp veriyorum. Bu aralar iştahı hiç iyi değildi. 40 50 cc zor içiyordu. Enfeksiyon varmış. Demir ve kanı düşükmüş. Biberonu, anne sütünü içmek istemiyor ama ek gıda istiyor. Bunu nasıl çözebiliriz ❤️❤️
Mutluluk Mesa33 zaten yavaş yavaş tadım aşamalarına başlayabilirsiniz Yani bana göre ek gıda istemesk kötü birşey değil ben de 5 buçuk aylıkken başlamıştım iyiki de baslamisim her şeyi ufak ufak verdim tadına baktırdım şuan 9 aylık ve yaptığım yemeklerden bir parça veriyorum severek yiyor Bu arada geçmiş olsun ☘️
Mesa33 Mutluluk çok teşekkür ediyorum. Ek gıdaya istekli olması güzel ama hiç sütümü içmek istemiyor. Sütümü nasıl içirebilirim ki. Neden içmiyor ki 😥
Mutluluk Mesa33 neme reddi yaşıyor olabilirsiniz Birde sütünüzün tadına baktınız mı hiç bazen tadı değişebiliyormus Ben hiç yaşamadım emmek istememesini ama geceleri emzirmeyi deneyebilirsiniz ya da keyifli olduğu zamanlar deneyebilirsiniz Çok fazla ek gıda için ısrarcı olmayın sütü tamemen birakmasin yeni tadlar aldığında
Mesa33 Mutluluk emmiyor beni. Sağıp veriyorum biberonla. Tadı da aynı sütün. Geçici bir şeydir umarım.