Merhaba güzel anneler biraz mutlu biraz gergin bir haldeyim iyi dileklerinizi bekliyorum rabbim ister elbet hayırlısı o verirse başım üstüne afedersiniz özür dileyerek söylüyorum bir defa yanlışlıkla olan Bir ilişki üzerine daha adet olmadım test yapmaya korkuyorum kızım da 6 aylık zor geçen bir hamileliğim vardı olursa nasıl olacak bilmiyorum rabbim yardım eder biliyorum sabır ve hayırlısını diliyorum
geçen aylarda 28 gün en geç 30. Günde oluyordum şuan 33. Günüm belirtileri de unuttum 😔 sadece normal adet tarihinden bir hafta önce bir gün boyunca adet olacakmış gibi bir ağrı vardı temizlik yapıyorumdum sizce olabilir mi