Merhaba, çok üzgünüm kendime de çok kızıyorum.6 aylık bebeğim var 2,5 aylıktı ilk vakada o günden beri hiçkimse ama hiçkimseye görüşmedik.Ailem başka şehirde burda eşimin ailesi var ne onlar gelin dedi ne de biz gittik bebeğimin küvez geçmişi var ekstra dikkat ettik.Ama eşimin abisi geçen hafta geldi ve 1 hafta olmultu geleli bize geldiler eşim de ilk defa görüşelim dedi öteki abisi geldiğinde ne çağırmıştık ne de gitmiştik.Aksi gibi buna tamam dedik.Bize kahvaltıya geldiler kahvaltıdan birkaç saat sonra evden çıktık dışarı mesire alanına gittik.Dün öğrendik ki abisi pozitif.Kvalide Kpeder eltim ve çocuklara test yok zar zor anne babasına test yaptılar biri vasıtasıyla o da kronik hastalıkları olduğu için henüz sonuç çıkmadı.
Dün sabahtan beri boğazım ağrıyordu bugün öksürük başladı sağlık ocağını sabah aradık ateş olursa ambulansı arayın dediler 37.8 üstü olması gerekiyor az önce ölçtüm 37 çıktı. Eşimde bir şey yok bebeğe o bakıyor ben ayrı odadayım evde de maske kullanıyoruz. Korona mıyım acaba😔😔 ya nasıl nasıl boşluğuma geldi de gelsinler dedim nasıl ben aileme gitmedim aylardır 😪 ne yapmam gerekiyor bilgisi olan var mı