İyi günler kızlar .bugün aşı için sağlık ocağına gttim oğlum tam 18 aylık .sadece hadi ve dede diyor .başka hiç bişey solemiyor. Ordaki hemsirede konuşması gerekiyor dedi anne şu ver gibi cümleler kurması gerekiyor ddi .herşeyi hı hı diyerek halletrriyor bize .yapmayın istese de vermeyin .falan deDi .yalnız isteğini yapmayınca da çok ağlıyor hiç susmuyor .böle yaparsanız konusmaz doktor doktor gezersin dedi .çok üzüldüm . Sizin çocuklarınız 18 aylık Ken konuşuyor mu