Samfe
Selam güzel anneler☺️ Şu özel hastane olaylarında birbirimizi bilgilendirelim istiyorum herkes bildiklerini yaşadıklarını anlatırsa hepimize örnek olur en azından haklarımızdan haberdar oluruz yedirmeyiz🤟 Devlet hastanesine gitmeyeli çok uzun zaman oldu asla özel daha iyi olduğu için değil çok uzun süre bekleme olayı beni gerdiği için gitmiyorum. Özel hastaneye her gittiğimde mutlaka faturamı isterim hatta bazı hastanelerde faturamı aldığımda fiyatın bayağ düştüğünü gördüm yaşadım. Ama düşüncem ödediğim para düşsün değil faturamı kessinler ve vergisini ödesinler hatta yaşadığım yerdeki hastane de tanıyorlar gene faturacı geldi gibi iğrenerek bakıyorlar ki bu bizim en doğal hakkımız bu arada muhasebecilik yaptım bu yüzden birazda olsa bilgim vardır bu konularda. Faturalarımız genelde hizmet bedeli altında kesiliyor saçma olarak sürekli uyarıyorum ama hep aynı şey zaten fatura istediğimiz için bayağ bekliyoruz resmen bıktırma politikası gibi lanet olsun almıyorum diyip gidelim diye yapıyorlar bebeğim var yanlız olsam muhasebeye çıkıp konuşucam ama bilirsiniz bebekle ve eşinizle pek mümkün olmuyor.. mutlaka böyle seyler yaşamışınızdır belki niyetlere başvuru yaptınız beni de bilgilendirirseniz çok sevinirim bayağ uzun oldu kusuruma bakmayın☺️ Hepimize bol sütlü( mama verenler için bol vitaminli 😍), çok sağlıklı bebeklerimizle mutluluktan çıldırdığımız günler diliyorum 🤩🤩
Samfe
Bide hastaneye gittiğimizde size de imzalatıyorlardır bir tahattütname gibi bişey imzalatmak istiyorlar hiç imzalamamıştım ki imzalamama gibi bi hakkımız var o kadar mimlenmişimki kız beni görünce siz şu hiçbirşeye imza atmayan bayansıznız demişti ve eğer imzalarsam ücret 90 lira imzalamazsam 150 lira gibi bişey söyledi rakamları tam hatırlayamıyorum tek hatırladığım arasında bayağ bir fark olduğu kızımı doktora götürdüğümüz için lanet olsun diyip imzaladım şeytan dedi imzalama ver farkı diye ama böyle bişey için fark ödemek istemedim tahattütnamenin örneğini istedim vermediler fotoğrafını çekmek istedim hayır dediler sadece okuyabilirmişim o anda dedim imzalıcağım şeyi avukatıma göstermek istiyorum o birilerini arayıp soruyu başka birine telefon açıyo falan bi görseniz tantanayı sanki hastaneden pay istiyorum dedim ki kuzenim avukat hemen yollayıp baktıracam sonra şikayet etmek için birkaç yeri aradım o SGK’nın işi dedi SGK başkasının işi dedi kimse kabullenmedi ama öylece kalsın istemiyorum yapı itibariyle haklarımı araştırırım ve bırakmamda birlik olalım donanımlarımızı arttıralım ☺️☺️☺️