Kizlar merhaba 11 aylık bebeğimin kolları isilik doktor ılık duş yeterli dedi günde iki kere yıkıyorum ama başka ne şekilde gecirebilirim? Üstünde tek kat zibinla duruyor yattığı odanın camı açık ama emerken falan hala terliyor bu yuzden isilikleri yine kabarıyor ne önerirsiniz