Aynı sorunu yazmaya gırdım yazını buldum 46 gunluk kızım 2gundur resmen mutsuz buzamana kadar agladıgını bıle duymadım desem yerıdır ama 2gundur katıla katıla sankı bogazını sıkmışım gıbı aglıyor pısık yok gaz cıkarıyor kaka yapıyor sam sımplex kullanıyoruz (yenı basladık 1hafta anca oldu) ama ne oluyor cozemıyorum memeyı gorunce basıyor cıglıgı zaten en fazla 2 3saatte bır 5dakıka emıyordu kılo alımı ıyıydı. Dun bıberonla verdım sagıp susmayınca sustu ama sabah 2 kez memeden emdı napacagımı sasırdım… Eşim desen tutturdu bıberonla ver hep dıye memeyı bırakır dıyorum bırakırsa bıraksın dıyor kaynanam karısmaz esımın karıstıgı kadar uyuttunmu yinemı emzırıosun dırdırdır 2gundur bezdım yemınle atak haftalarınıda anlamıs drgılım heryerde farklı sey yazıyor