hayalanne Biliyorum insan çaresiz hissediyor ama benim kafam çok rahattı şöyle ki, eğer emmek istemesse dünyanın sonu değil o öğün mama verebilirim ki öyle de yaptım. Sonuçta ana besini anne sütü evet ama bir kaç öğün mama verirsem bir şey olmaz, sonuçta zehir değil ki bu mamalar, gayet uzun çalışmalar sonucu anne sütüne yaklaşık bir besin yapmışlar. Strest yaptıkça olayların daha kolay çözülmediğini farkettim ve gayet rahatım bu mamadır biberondur işlerinde. Bu kadar strest yapmayın, rahatlayın, bir şey olmaz biberon kullandınız diye. Geçici bir durumdur, diğer faktörleri elediyseniz(süt gelmeme, gaz problemi, ağızda pamukçuk veya yara, burun tıkanıklığı, çok uykusu varsa hemen uykuya geçme isteği gibi) bekleyin, geçecektir.