Tugbaabut 16 ay oldu doğum yapalı hâlâ adet olmadım adet söktürücü olarak adaçayı kullanan var mı emzirirken ?
Deletedmom318 Tugbaabut Emzirmeden kaynaklı regl olmuyor olabilirsiniz. Bende doğumdan 20 ay sonra oldum. Emziriyor iseniz bitki çayı kullanmayın. Süt kesebilir
Ummuhumeyra Tugbaabut emzirirken bir çok bitki çayı içilmiyor hele ada çayı emzirmeyi keseceğin bırakacağın zaman öneriliyor içip sütün azalsın kesilsin diye