petek-badee Kızlar biz 2 aylık olucaz. Sağlık ocağında olan aşı ne? Birde rota virüs aşısı önemli biir şey mi. Yaptran oldumu 🕊️
Tlayyq1 petek-badee Doktorum demeden ben duymuş ve araştırmıştım sonra doktorumla ebem gerekli oldugunu ve yaptırmam gerektiğini söyledi hatta bende post acmıştım yaptırdım canım
LiTeraRy petek-badee bebegim 5 bck aylik vakti gecmis yaptiramadim normalde 3 aylikken 1 dozu 5 aylikken 2. Doz oluyormus ebem uyarmamis bende unuttum dun ogrendim zamani gecmis cok uzuldum ebem bence gerek yok bende yaptirmamistim cocuguma dedi ama ben yaptirmayi dusunuyordum pandemi issizlik derken unuttuldu 🤦♀️😔
SelmaBayram petek-badee petek-badee ben özele götürüyorum bebeğimi orda doktor yönlendirdi bizi alın diye 200 tl dediler eczaneden. Ama ben kendim yapıcam diye aldım doktora götürdüm 160 tl. 40 tl de kâr 20 tl ekler kızıma bezini alırım ne olmuş 😂