Bebeğim 23 günlük başta sarılıktan dolayı hem emzirip hem mama veriyordum her mama dan sonra kaka yapıyordu. Şimdi mamayı azalttı günde 3 bazen 4 defa veriyorum emzirdikten sonra ağlarsa. Şükür sütüm fazlalaştı. Bugün sabah 5 te kaka yaptı daha yapmadı normal mi? Gaz sancısı da var metsil kullanıyoruz.