Deletedmom322 Bebeğim 1 yaşına girecek 400 lük olanı kullanıyoduk şimdiye kadar, şimdi bitti damlası yenisini alcaz da yaşından itibaren 1000 lik olan mı kullanılıyo acaba bilginiz var mı
Sophie8 Deletedmom322 400luk kullanıyorduk doktorumuz yazın bırakırdı. Ekimde başlayalım dedi. En doğrusu doktora danışmak bence.
Deletedmom322 Mommy_ bıngıldağı kapanmamış henüz o yüzden 3 ay daha devam edelim dedi tahlilleri haftaya yapılacak
Mommy_ Deletedmom322 O zaman aynı dozda kullanmaya devam edin siz. 3 ay daha devam edelim dediyse sizin kullandığınızı kastetmiştir zaten. Tahlil yapıldıktan sonra doktorunuz yönlendirir.
Deletedmom322 BeyzaLivaLeyla eevt biliyorum onu yaşından sonra 1000 e mi geçilecek acaba diye düşündüm de 400 e devammış diğeri yetişkinler içinmiş
Deletedmom322 Mom263 kutusunda da yazıyo diye hatırlıyorum. 1 fıs 3 damlaya denk geliyo diye 🤷🏻♀️ ya 1 fıs verilecek ya da 3 damla. Hatta bugün doktor da sordu kaç damla veriyorsun diye 3 dedim tamam dedi