Abektas Bebeğim 23 günlük ve gündüzleri sadece üstümde uyuyor. Yatağına yatırdığımda uyanıyor. Daha doğrusu benden ayrıldığı an uyanıyor . Asla Uyutamıyorum 😒😒 bu durumu yaşayan var mı ? Bebeğimi nasıl uyutabilirim ? 😥
Birkucukeylulmeselesi Abektas bizimkide öyleydi hatta gece gündüz memeyi bırakıp yatırdığım anda açıyordu gözlerini geçer inşaAllah düzeliyor zamanla
Linasuuu Canım uyku her bebekte farklılık gösterir. Üzülme kendi kendine bi uyku düzeni yapacaktır. Yaparkende yıpranıyoruz işte ama bir gülümsemesiyle herşeyi unutursun meraklanma . Benimkide öyleydi