Deletedmom278 Asafffffffff Yüzün vallahi ben 3 senedir suya dokunamadım. Fırsat olmuyor sizin varsa değerlendirin.
UrasMerve Asafffffffff bende nisan 15 de doğum yaptım havuza giriyorum cok kalmıyorum ama yüzmek rahatlatıyor ☺️
ArtununAnnesii Asafffffffff doktoruna sordun mu bende tatile gidicem 2 ay olmuş olacak sezaryen olalı sakınca var mı denize girmeyi çok istiyorum
Asafffffffff Deletedmom278 ben yuzmeyi cok seviyorum. Hergun bir damla kan veya kan parcasi geliyor. Rahmim daha temizlenmedi sanirim. Bisey olurmu sizce
Asafffffffff Deletedmom278 Doktora gitmeyede bir turlu firsat bulamadim. Cogu kisi rahmin temizleniyor. Bisey olmaz diyor ama tereddutte kaldim
UrasMerve Asafffffffff yani yara yerimi hemen kurutuyorum ıslak kalmasın diye şükür daha bi şikayetim olmadı ☺️
UrasMerve Asafffffffff yok hayır Lohusalık 50 gün filan sürdü sonra kesildi bi daha hiç olmadı kanamam