Merhaba kizlar 🌺
Kızım 9.5 aylık ilk dişi geçen hafta çıktı bundan sebepmidir bilmiyorum Gece uykusu denen bişey kalmadi. Gece olsun istemiyorum artık o derece. Uykusu var gözü kapalı devamlı ağlıyor sinirleniyor çığlık çığlığa kıyamet kopuyor zor sakinlesiyor. Defalarca geri ayağımıza alıyoruz geri uyutuyoruz. Bu aylarda bizim gibi düzeni bozulan var mı geçici bir süreç mi 😕