Muhendis_anne1 Zeyzeyyyyy su,sut ve sut urunleri,yulaf,dereotu ve kizimi bir profersore goturmustum ceviz disinda kuruyemis ve cikolata yeme dedi..birde arkadasim kirazin o da asiri sut artisi sagladigini soylemisti ben denedim bi fark goremedim ama dene istersen canim.
Dual Zeyzeyyyyy bol su, kuru incir, dereotu, kefir, kayısı hoşafı şimdilik aklıma gelen bunlar. Kalitesi artsın diyorsanız yulaf ezmesi, badem tahin helvası
Didemmgurdal Madensuyu su süt fındık badem nohut armut tecrübeyle sabit iki çocuğum var ikisinide böyle beslendim ama asla öğün atlamayin ve uykunuza dikkat edin n kadar yerseniz yiyin yorgunsaniz sütünüz az olur
Buno Zeyzeyyyyy azalmamistir memeler terbiye olmustur buyuk ihtimalle. Sut artiran tek sey bol bol emzirmek arz talep meselesi ne kadar emerse o kadar cok olur sutunuz
Mirsim Buno terbiye oluşu nasıl oluyr,süt varda göğüste az gibimi görünüyor,bennnde ilk aylar sert olurdu göğsüm şimdi yumuşak sanki süt yokmuş gbi
BeH16 Bol su, uyku, kuru incir, kuru dut, hurma ve solgar B12 takviyeye başladım galactago da kullanıyorum. Rezene de bol süt yapıyor.
Buno Mirsim tam olarak anlattiginiz sey. İlk basta gogus sert olur kontrolsuz sut uretiminden dolayi. Hatta bazilarinin akar falan. Simdi bebeginize göre sut uretiyordur memeler. Yumusak olmasi daha iyi zaten bebeginizin sık sık emdigini gosterir. Sert meme iyi degildir. Siz bebeginiz her talep ettiginde emzirmeye devam edin
Prensim1 Benimde sütüm var lakin çok yaramıyor çocuğuma. Kilo alımı az. Ne yapacağımı sapıttım. Mecburen mama kullanıyorum takviye olarak istemeden.